15 Şubat 2012

14 Şubat Sürprizim

 Kurabiye yapmaya başladığımdan beri kendim için çok fazla bir şey yapma fırsatı olmuyor. Ya hep hediye yada çoğunluk sipariş hazırlıyorum. Ama bu sefer terzi kendi söküğünü dikemez deyimini aştım sanırım. 14 Şubat için güzel bir kahvaltı masası hazırladım. Çok fazla detaylı yiyecek olmadı ama kendimi ifade edebildiğimi düşünüyorum. Eşimin de mutlu olduğunu görmek çok daha mutluluk verdi bana :) Aslında bu tarz sürprizler bayanlara yapılsa çok daha etkili olur eminim.
Herkesin bu özel günü güzel ve mutlu geçmiştir umarım.



Donutları ben yapmadım :)

Hatırası olan karakterler, yaparken çok eğlendim




resim çerçevesi  
süslü peçetemiz
Kalpli demlik poşet çay. Acaba evdeki tüm çayları bu şekildemi yapsam diyorum

Kart detayları


İçindeki notları yayınlamıyorum :)


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...